DAP-Liberec a.s. +420 485 151 121

Politika jakosti

Vedení DAP - LIBEREC a.s. prostřednictvím této politiky stanovuje klíčové principy, které jsou realizovány v naší organizaci pro zajištění soustavného plnění požadavků a očekávání našich zákazníků a neustálého zlepšování výkonnosti našeho systému managementu jakosti.

Zaměření na zákazníka

  • Poznávání a analyzování současných i budoucích potřeb našich zákazníků
  • Dosahování vyváženého poměru mezi cenou a parametry našich služeb
  • Monitorování spokojenosti zákazníků s našimi službami a její zvyšování

Vůdcovství

  • Definování strategických záměrů organizace a jejich sdělování všem zaměstnancům
  • Zavádění nových technologií
  • Vytváření pracovního prostředí, které pozitivně ovlivňuje plnění požadavků na jakost a současně dosahování vyhlášených záměrů a cílů

Zapojení zaměstnanců

  • Využívání znalostí, schopností a dovedností všech zaměstnanců
  • Rozvíjení odborné způsobilosti zaměstnanců
  • Hodnocení výkonnosti, uznávání osobního přístupu a přínosu zaměstnanců

Procesní přístup

  • Definování podmínek pro účinné a efektivní provádění procesů v DAP-LIBEREC a.s.
  • Uplatňování a neustálé zlepšování procesů pro plnění požadavků zákazníků
  • Plánování a zajišťování dostupnosti zdrojů potřebných pro provádění procesů

Systémový přístup k managementu

  • Uplatňování a rozvíjení systému managementu jakosti podle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2001
  • Zajišťování součinnosti všech zaměstnanců v tomto systému pro efektivní plnění všech požadavků zákazníků i vedením organizace stanovených záměrů a cílů

Neustálé zlepšování

  • Provádění důsledné analýzy monitorovaných údajů a získávání informací, včasné příjímání preventivních opatření
  • Využívání podnětů zaměstnanců ke zlepšování výkonnosti všech procesů
  • Přístup k rozhodování zakládající se na faktech
  • Monitorování funkce procesů a hodnocení parametrů jejich výkonnosti
  • Uplatňování týmové práce pro rozhodování a řešení problematiky jakosti

Dodavatelské vztahy

  • Monitorování a hodnocení výkonnosti našich dodavatelů
  • Vytváření vzájemně prospěšných vztahů s našimi dodavateli
ITIV - ISO 9001 copyright © 2014 - 2017 DAP-Liberec, a.s.   všechna práva vyhrazena   mapa webu website: blackpixel.cz & cryosoft.cz